שריפת ענק ברכבת התחתית, תושבת למשך חודשים

ע"פ דברי העירייה, שיקום ותיקון הנזק יכול לקחת מספר חודשים. מראש העיר חיפה, יונה יהב, נמסר כי הוא מינה את מנכ"ל העירייה, גדי מרגלית, לעמוד בראשות צוות שיפעל החל ממחר בבוקר כדי לעשות כל שאפשר להחזיר את הכרמלית לפעולה במהירות האפשרית
מנדי אושר 1 Comment on שריפת ענק ברכבת התחתית, תושבת למשך חודשים

מפקד תחנת הכיבוי בחיפה: "אם זה היה קורה ביום חול, היו פה נפגעים בנפש" • מספר קרונות נשרפו כליל, שישה תחנות ניזוקו • אישה בת שבעים נפצעה מהעשן שיצא מפתחי התחנות • מ"מ התחנה: "האירוע הוא זרקור אדום לכל מערך הרכבות"

Firefighters at the scene of a fire in Carmelit, Haifa, Northern Israel. February 04, 2017. Photo by Basel Awidat/FLASH90 *** Local Caption *** ????? ? ?????? ? ???? צילום: פלאש 90
ע"פ דברי העירייה, שיקום ותיקון הנזק יכול לקחת מספר חודשים. מראש העיר חיפה, יונה יהב, נמסר כי הוא מינה את מנכ"ל העירייה, גדי מרגלית, לעמוד בראשות צוות שיפעל החל ממחר בבוקר כדי לעשות כל שאפשר להחזיר את הכרמלית לפעולה במהירות האפשרית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עשן שריפה שבוקע מתחנת הנביאים ומפתחי תחנות נוספות מזעיק למקום את כוחות הכיבוי. לאחר זמן מה לוחמי האש מאתרים את מוקד הבעירה בתחנת כיכר פריז, המדובר במספר קרונות של הכרמלית שדולקים באש וצוותי כיבוי עמלו ארוכות לכבותם. העשן שבקע אל הרחובות הסמוכים, הוביל לכך שאישה כבת 70 נפגעה קל משאיפת עשן. היא טופלה על ידי צוות רפואי של מגן דוד אדום והועברה להמשך טיפול במרכז הרפואי בני ציון.

בעקבות השריפה, המשטרה סגרה לתנועת כלי רכב את הרחובות הרצל, החלוץ, גולומב, מסדה והנביאים כדי לאפשר לכוחות כיבוי האש לפעול בתוך הכרמלית ולכבות את האש. כמו כן נותק החשמל באזורים סמוכים למקום השריפה, לאחר שהשריפה כובתה, המשטרה פתחה מחדש לתנועה את הרחובות שנחסמו ומסרה שנסיבות האירוע נחקרות.

צוות החקירה של שירותי הכיבוי, בסיוע הזיהוי הפלילי של המשטרה, ממשיך בפעולתו ובין היתר נבדקת אפשרות שהשריפה נגרמה בשל תקלה, בעקבות עבודות תחזוקה שגרתיות שבוצעו בקו בשעות שקדמו לשריפה. בשירותי הכיבוי אומרים כי הם נפגשו בין השאר עם אנשי הכרמלית, וציינו כי בשלב זה אין ראיה לכך שמדובר בהצתה או באירוע פלילי אחר

ע"פ דברי העירייה, המדובר בשישה תחנות שניזוקו ושיקום ותיקון הנזק יכול לקחת מספר חודשים. מראש העיר חיפה, יונה יהב, נמסר כי הוא מינה את מנכ"ל העירייה, גדי מרגלית, לעמוד בראשות צוות שיפעל החל ממחר בבוקר כדי לעשות כל שאפשר להחזיר את הכרמלית לפעולה במהירות האפשרית. בשעות הבוקר יקיים המנכ"ל פגישה עם הנהלת הכרמלית לקבלת תמונת מצב עדכנית וקביעת דרכי פעולה.

טפסר אבי תמרי, מפקד תחנת חיפה, אמר בראיון ל-ynet כי מדובר ב"אירוע מאוד מאוד מורכב. יש לנו מזל שזה היה בשבת שאין אנשים בכרמלית ובקרונות, אילו זה היה קורה ביום חול רגיל ואנשים היו בכרמלית הסיפור היה הרבה יותר קשה והרבה יותר מורכב. אנשים היו נפגעים, אני כבר לא מדבר על נכים שבטוח לא היו יוצאים בחיים. מה שבער בפנים זה שני קרונות שבעצם מסיעים את האזרחים. העשן פה היה כבד מאוד ויצא מכל התחנות. ייתכן מאוד שנבחן את האישור שלנו לכרמלית מחדש. גם כך היינו איתם בדין ודברים בקשר לסידורי כבאות"

גם מ"מ נציב הכבאות, טפסר בכיר שמעון בן נר, אמר כי האירוע היום הוא "זרקור אדום" בכל הקשור לשריפות ברכבות ובמנהרות. הוא הזכיר כי מוקדם יותר השבוע נשרפה רכבת בתחנת הרצליה. "הרכבות עוברות לפעול בתווך התת-קרקעי, עם מנהרות באורך כולל של 25 קילומטר של מנהרות בקווים לירושלים ולכרמיאל. אני קורא למשרד התחבורה ולרכבת ישראל להקצות את כל המשאבים הנדרשים להגנה מפני אש בכל מנהרות הרכבת. שריפת קרון במעבה האדמה הוא אירוע מורכב במיוחד ויש להיערך כדי לתת מענה, הן במישור המבצעי והן בהתקנת אמצעי בטיחות אש מתקדמים"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הכותרות צריכה להיות. "בזכות שמירת שבת"